Wednesday, June 15, 2011

Room 17




Zomerpotten



Veel bloggers doen vandaag weer mee met de blogchallenge "Bloemetje op woensdag",een initiatief van Veronique ( vipderoos.blogspot.com). Omdat ik vandaag geen bloemetje in huis heb, maar wel een dozijn potten voor mijn webwinkel heb binnengekregen, laat ik even iets van de nieuwe pottencollectie zien. Franse en Keulse potten, en een paar Toscaanse olijfkruiken. Mooi om te combineren met takken, veldbloemen, distels of kruiden. De olijfpotten geven een heerlijk zomergevoel, dus ik heb meteen even een sfeerfoto van een Toscaanse boerderij opgezocht. Eenvoudig en landelijk, echt een huis voor een verzameling robuuste potten. Zou graag even naar binnen willen lopen om dat witte kopje weg te halen, past niet helemaal in het plaatje vind ik…een oude verweerde pot zou beter staan!


PS: Waarschijnlijk hebben jullie diverse meldingen van deze post gehad, of misschien heb je geen melding gehad. Sinds vandaag staat er in mijn berichtenlijst een tijdsnotatie in plaats van een datumnotatie. Bij Instellingen en Berichtopties heb ik alles correct ingevoerd, dus
geen idee wat er aan de hand is. Vervelend want nu weet ik niet of jullie een melding krijgen van mijn nieuwe berichten.














Foto Intra Muros










Nieuwe pottencollectie Room 17














No comments:

Post a Comment