Wednesday, June 1, 2011




Linnen



Een zonnige dag en een zomerse bries. Gisteren ging ik in een luchtige linnen outfit naar mijn werk. Linnen draagt heerlijk comfortabel, vooral in de zomer. De kreukels moet je lief voor nemen, alhoewel ik mijn best doe om ze zoveel mogelijk weg te strijken.
Ook in je interieur staat het verrassend mooi. Linnen is tijdloos, stoer, en naturel. Het zorgt voor een landelijke sfeer in je huis, en het heeft een mooie nonchalante en chique uitstraling. Linnen wordt gemaakt van vlas, een plant met paasblauwe bloemen.
Het beste linnen ( Libeco ) komt uit Belgiƫ . Zuiver linnen herken je aan het zogenaamde L label, dit label ( linen, leinen, lino, le lin) staat voor optimale kwaliteit.








Dit linnen jasje hangt al jaren in mijn kast, het blijft tijdloos en mooi.
De blouse ernaast ( net gekocht)  is gemaakt van voile en linnen.
Niet geschikt voor dagelijks gebruik maar wel erg mooi voor een speciale gelegenheid.

























 

Foto's : Cote Bastide
Mansion Hill
Evert Groot Interieurstoffen
Jeanne d 'Arc Living



















No comments:

Post a Comment